Obchodné podmienky

Kategórie
 
 
 
 
 

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

I. Všeobecné ustanovenia

  1. Tieto obchodné podmienky / ďalej aj VOP/ sa vzťahujú na obchodné vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim uzatvorené  prostredníctvom systému elektronického obchodu (ďalej len "e-shop").

 

  1. Predávajúcim a prevádzkovateľom e-shopu je obchodná spoločnosť SULKA, s.r.o. so sídlom Gorkého 3 811 01 Bratislava, IČO: 36333816, IČ DPH: SK2021796480, Zapísaná v OR Okresného súdu Bratislava I, odd. Sro, Vložka č. 85962/B, e-mail: info@sulka.sk, tel.: +421 42 444 05 11 alebo +421 907 785 138  (ďalej len “predávajúci”).

 

  1. Obchodné podmienky bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho a vo svojom aktuálnom znení tvoria neoddeliteľnú súčasť kúpnej zmluvy. Kúpna zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim sa uzatvára konkludentne spôsobom uvedeným v čl. II bod 5 a 7.

 

  1. Kupujúcim je každá fyzická a právnická osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom kontaktuje predávajúceho s úmyslom kúpy tovaru, ktorý predávajúci ponúka.

 

  1. Spotrebiteľom sa chápe osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania, či povolania. Za spotrebiteľa pre účely týchto VOP nie je tiež považovaný  kupujúci, ktorý pri objednaní produktu za účelom uzatvorenia kúpnej zmluvy uvedie svoje obchodné meno a identifikačné číslo.

 

  1. Pre účely obchodných podmienok e-shopu sa kupujúcim rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá prostredníctvom nákupného košíka odoslala po vlastnej autorizácii elektronickú objednávku, spracovanú systémom e-shopu.

 

  1. Tovarom sa rozumejú všetky produkty uvedené v platnom prehľade na stránke e-shopu www.sulka.sk

 

  1. Elektronickou objednávkou sa rozumie odoslaný elektronický formulár spracovaný systémom obchodu ako úkon kupujúceho obsahujúci vôľu nakúpiť a rovnako obsahujúci informácie o kupujúcom, druh a zoznam objednaného tovaru z poskytnutej ponuky e-shopu, ako aj cena objednaného tovaru.

 

  1. Registráciou sa rozumie zaregistrovanie zákazníka v systéme e-shopu pred zrealizovaním objednávky tovaru.

 

II. Objednávanie tovaru

  1. Spôsob objednávania pri zmluve uzatvorenej na diaľku, v e-shope sa uskutočňuje prostredníctvom nákupného košíka na internetových stránkach predávajúceho alebo telefonicky na zákazníckej linke tel.: +421 42 444 05 11 alebo +421 907 785 138

 

  1. Pri objednávke tovaru kupujúci vyplní povinné polia vo vyznačenom formulári, inak objednávku nie je možné potvrdiť.

 

  1. Jednotlivé objednávky sú do systému zaraďované podľa poradia, v akom prichádzajú. Každá objednávka obsahuje pridelené číslo objednávky, ktoré zároveň slúži ako variabilný symbol pre účely platby prevodom. 

 

  1. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné uvedenie vyplnenie všetkých, registračným formulárom požadovaných údajov a náležitostí, ktoré umožnia bezproblémové doručenie zásielky s objednaným tovarom. 

 

  1. Potvrdením elektronickej objednávky e-mailom dôjde k akceptácii návrhu na uzatvorenie zmluvy predávajúcim. Momentom akceptácie návrhu na uzatvorenie zmluvy dôjde k vlastnému uzavretiu kúpnej zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim. 

 

  1. Odoslaním objednávky sa kupujúci zaväzuje prevziať objednaný tovar a zaplatiť za tovar dohodnutú cenu. 

 

  1. Odoslanú objednávku potvrdí predávajúci do 24 hodín e-mailom a zároveň oznámi kupujúcemu dostupnosť a termín dodania tovaru. Elektronická objednávka odoslaná kupujúcim predávajúcemu je považovaná za návrh na uzatvorenie zmluvy a je záväzná. 

 

  1. Predávajúci sa zaväzuje dodať správny druh a množstvo tovaru v dohodnutej cene podľa objednávky. 

 

  1. Kupujúci si pri objednávke tovaru vyberie možnosť dodania tovaru formou osobného odberu miesta prevádzky predávajúceho Štúrova 1543 (areál ZVS Holding) 018 41 Dubnica nad Váhom, doručenie formou dobierky, expresné doručenie prepravnou službou (ďalej len „kuriér“), alebo iný spôsob doručenia ponúknutý e-shopom.  Cena tovaru a poplatok za dodanie tovaru uvedené na potvrdenej objednávke sú konečné. 

 

  1. V prípade akciových ponúk - preddefinovaných balíčkov tovaru, hodnota balíčku tovaru neobsahuje úhradu za doručenie tovaru, pokiaľ nie je uvedená inak. 

 

  1.  Zľavy vyplývajúce z jednotlivých akcii nie je možné kumulovať. 

 

  1. Uzavretím zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito podmienkami a že s nimi súhlasí. V pochybnostiach sa má za to, že kupujúci vyslovuje svoj súhlas so znením týchto podmienok najneskôr dňom odovzdania veci. Na tieto podmienky je kupujúci dostatočným spôsobom upozornený a má možnosť sa s nimi zoznámiť. 

 

  1. Predávajúci si vyhradzuje právo v prípade pochybností neakceptovať objednávku kupujúceho a nedodať/nevykonať objednávku bez udania dôvodu.

 

III. Ceny tovaru

  1. Predávajúci je platcom DPH. 

 

  1. Každý zaradený výrobok v e-shope má uvedenú cenu v mene EUR vrátane DPH. Predávajúci sa zároveň zaväzuje dodržať ceny uvedené v potvrdenej objednávke kupujúceho. 

 

  1. K základnej cene objednávky bude pripočítaná cena za prepravu tovaru. Cena prepravy je odvodená od výšky objednávky tovaru a aktuálnej sadzby, ktorá je viditeľná priamo v objednávke. Balné je zahrnuté v cene prepravy. 

 

  1. Predávajúci si vyhradzuje právo cenu prepravy aktualizovať a meniť v prípade zmien cien na trhu alebo od závislosti svojho dodávateľa aj bez predchádzajúceho upozornenia.

 

IV. Spôsob úhrady kúpnej zmluvy

  1. Platba za tovar prebieha platobnou kartou, bankovým prevodom alebo formou dobierky (ďalej len „hotovosť“) na základe faktúry dodanej pri doručení s tovarom alebo jednorazovo, v hotovosti pri prevzatí tovaru, alebo inom formu podľa dohody. 

 

  1. Spolu s tovarom obdrží kupujúci faktúru (ďalej len „daňový doklad“), ktorú je v prípade reklamácie povinný predložiť. Súčasťou doručenia tovaru je záručný list ak si to vyžaduje povaha veci a reklamačný protokol. 

 

  1. Na základe internetovej objednávky kupujúci uhradí dohodnutú kúpnu cenu jednorazovo,  alebo platobným príkazom (ako variabilný symbol slúži číslo internetovej objednávky) 

 

  1. Platba prostredníctvom platobnej brány je realizovaná službou GP Webpay

Platobná brána GP Webpay umožňuje platby tuzemskými i zahraničnými kartami asociácie MasterCard, VISA, Diners Club a American Express. Podporuje tiež platby digitálnou peněženkou MasterPass a MasterCard Mobile.Pri platbe prostredníctvom služby GP Webpay neúčtujeme žiadne ďalšie poplatky spojené so spôsobom platby.

 

 

  1. Platba za tovar je možná v mene EURO.

 

V. Dodanie tovaru

  1. Predávajúci sa zaväzuje dodať tovar na miesto plnenia uvedené kupujúcim v registračnom formulári a je ním spravidla sídlo, miesto podnikania alebo bydlisko kupujúceho, prípadne adresa balíkomatu alebo výdajného miesta balíkovej služby podľa ponuky e-shopu. 

 

  1. Predávajúci zabezpečuje dopravu tovaru spôsobom, ktorý si kupujúci pri objednávke vyberie z ponúkaných možností. Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. 
  1. Osobný odber: objednávku je možné vyzdvihnúť v nasledujúci pracovný deň, za predpokladu, že objednaný tovar je na sklade. Objednávky je možné vyzdvihnúť v pracovný čas na mieste Maloobchodnej predajne SULKA Štúrova 1484 (parkovisko ZVS Holding) 018 41 Dubnica nad Váhom. V ostatných prípadoch vás budeme informovať.
  2. Obchodný balík: tovar doručovaný prepravnou spoločnosťou na dobierku (poštovné), ak nebude uvedené inak. Druh prepravy verejným prepravcom, je možné vyzdvihnúť v nasledujúci deň, za predpokladu, že objednaný tovar je na sklade. 

 

  1. Predávajúci dodá kupujúcemu tovar so statusom  „na sklade“ v lehote 1-4 pracovných dní. Lehota na dodanie tovaru môže byť vo výnimočných prípadoch dlhšia, o čom bude kupujúci včas informovaný. 

 

  1. Predávajúci k cene objednaného tovaru účtuje poplatok za dodanie tovaru podľa spôsobu doručenia vo výške uvedenej pri potvrdení objednávky. 

 

  1. Cena prepravy zahŕňa doručenie a telefonické kontaktovanie zákazníka, pre prípadnú zmenu doby či miesta doručenia.  

 

  1. Cena za prepravu sa zobrazuje ihneď po výbere spôsoby dopravy. V prípade, ak objednaný tovar presahuje hmotnosť 10kg, hodnota dopravy bude kalkulovaná individuálne. Jej presná hodnota bude v tomto prípade oznámená zákazníkovi emailom prípadne telefonicky.

 

  1. Pokiaľ objednávaný tovar nie je na sklade a nie je možné z rôznych dôvodov doobjednať tak, aby bol kupujúcemu doručený v rámci dodacej lehoty, upozorní predávajúci kupujúceho e-mailom alebo telefonicky na dané skutočnosti. Kupujúci má právo v takomto prípade svoju objednávku zrušiť alebo upraviť podľa vopred vzájomnej dohody.

 

  1. V prípade, že objednávka nemôže byť jednorazovo úplne vybavená, kupujúci zaplatí poplatok za dodanie uvedený v objednávke a za dodatočne zaslaný tovar z čiastočne vybavenej objednávky už poplatok neplatí. 

 

  1. Tovar je pri expedovaní zásielky primerane zabalený a zabezpečený. Kupujúci je povinný pri preberaní tovaru skontrolovať neporušenosť zásielky. 

 

  1. V prípade poškodenia zásielky zavinenej zo strany prepravcu v plnom rozsahu zodpovedá prepravná spoločnosť.  

 

  1. Prepravná spoločnosť ručí za zásielku do okamihu jej odovzdania kupujúcemu. Ten je povinný prevziať si zásielku pri preberaní a v prípade viditeľného  poškodenia, či dokonca straty časti tovaru, spíše s dopravcom reklamačný protokol a zásielku nepreberie. 

 

  1. Predávajúci sa zaväzuje v takýchto prípadoch k dodaniu nového tovaru kupujúcemu, a to bez zbytočného odkladu. 

 

  1. Prípadne nahlásené škody budú riešené s prepravnou spoločnosťou.

 

  1. Reklamáciu zásielky je možné uplatniť do 24h od doručenia, a to za predpokladu, že poškodenie zásielky nebolo zjavné pri jej doručení.

 

VI. Rozpor s kúpnou zmluvou

Všeobecné ustanovenia

  1. Kupujúci je v súlade so zákonom oprávnený bez udania dôvodu odstúpiť od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov v prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len „rozpor s kúpnou zmluvou“).

 

  1. Toto ustanovenie neplatí, ak kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel, alebo ho spôsobil sám.

 

VII. Odstúpenie od zmluvy - vrátenie a výmena tovaru

  1. Ak sa kupujúci, ktorý je spotrebiteľ (fyzická osoba, nie firma) rozhodne vrátiť alebo vymeniť tovar je to možné aj bez udania dôvodu. Zákazník je však povinný postupovať podľa týchto Všeobecných obchodných podmienok: 
  1. Pri uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku (ďalej len “objednávka”) informovať o svojom rozhodnutí jednoznačným vyhlásením, napríklad formulárom na odstúpenie od zmluvy zaslaným spolu s tovarom poštou alebo emailom na adresu predajne ulica Štúrova 1543 (areál ZVS Holding), 018 41 Dubnica nad Váhom, E-mail: info@sulka.sk tel.: +421 42 444 05 11 alebo +421 907 785 138 
  2. Ďalej je povinný uviesť číslo faktúry, dátum zakúpenia a číslo svojho účtu IBAN pre vrátenie peňažných prostriedkov. 
  3. V zmysle § 7 odst. 1, zákona 102/2014 Z.z. je spotrebiteľ oprávnený odstúpiť od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho najneskôr do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Za termín prevzatia sa považuje termín prevzatia kompletného tovaru, čo potvrdí spotrebiteľ svojim podpisom na kuriérskej zásielke, alebo na faktúre (ďalej len “daňový doklad”) pri osobnom prevzatí, či doručením prostredníctvom splnomocneného zástupcu. Pri odstúpení od zmluvy podľa tohto odseku VOP je spotrebiteľ povinný vrátiť celý obsah objednávky vrátane bonusových produktov a darčekov.

 

Formulár na stiahnutie:

Excel - Formulár na výmenu a vrátenie tovaru.xls

Pdf - Formulár na výmenu a vrátenie tovaru.pdf

 

Tovar neposielajte na dobierku, takýto tovar nepreberáme.

 

  1. V prípade že kupujúci nakúpi v e-shope tovar a pri objednávke uvedie IČO, resp. obchodné meno, alebo nakupuje tovar na výkon  podnikateľskej alebo inej zárobkovej činnosti, nevzniká mu automaticky nárok na odstúpenie od zmluvy - vrátenie tovaru bez udania dôvodu, pretože nie je spotrebiteľom podľa zákona 102/2014 Z.z.. Ak nakupujete na IČO čiže ste firma alebo živnostník (právnická osoba), nie je možné vrátenie tovaru bez udania dôvodu. V tomto prípade môžete tovar vymeniť za iný tovar v hodnote Vášho nákupu. Za každú výmenu tovaru budú zaúčtované prepravné náklady. V prípade opakovanej výmeny toho istého druhu tovaru si účtujeme storno poplatok za výmenu a to -10% z ceny predmetného tovaru. Vrátenie tovaru bez udania dôvodu platí len pre spotrebiteľov (fyzické osoby).

 

  1. Zrušenie objednávky je zo strany kupujúceho možné uplatniť podľa spôsobom  uvedeným v čl. VII. bod ods. 1 a 2 a) a c) do 14 dní od doručenia tovaru bez udania dôvodu. Po overení splnenia podmienok zrušenia objednávky potvrdí predávajúci kupujúcemu storno objednávky, písomne, e-mailom alebo telefonicky. 

 

  1. Tovar, ktorý je kupujúcim spotrebiteľom vrátený bez udania dôvodu musí byť nepoužitý, zabalený a nepoškodený, inak nebude vrátenie tovaru akceptované. Kupujúci zodpovedá za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním v čase od jeho doručenia do momentu jeho vrátenia e-shopu  iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

 

  1. V prípade, že suma za objednaný tovar bola uhradená, predávajúci sa zaväzuje po skompletizovaní tovaru vrátiť peňažné prostriedky späť na bankový účet kupujúceho do 14 dní, alebo určí iný spôsob, ktorý si predávajúci a spotrebiteľ dojednajú

 

  1. Predávajúci má právo zrušiť objednávku v prípade, keď nie je možné zabezpečiť vopred objednaný tovar. V opačnom prípade kupujúcemu obratom vráti uhradenú sumu v plnej výške, alebo mu ponúkne náhradný tovar, či iné riešenie po dohode s kupujúcim.

 

  1. Predávajúci má právo zrušiť objednávku v prípade, ak sa nemôže skontaktovať s kupujúcim, z dôvodu chybne uvedených údajov, alebo nedostupnosti pri doručení zásielky.

 

  1. Po dohode môže byť vrátenie ceny za tovar uskutočnené formou výmeny za iný tovar v rovnakej cene, ktorý bude zaslaný buď s ďalšou objednávkou kupujúceho alebo samostatne. Ak sa tovar zasiela samostatne (v prípade výmeny tovaru) poplatok za dodanie nebude účtovaný, avšak iba v prípade, že ide o jeho prvú výmenu. V prípade opakovanej výmeny toho istého druhu tovaru budú zaúčtované prepravné náklady.

    

 

VIII. Súhlas so zasielaním elektronických faktúr

  1. Kupujúci týmto v zmysle § 75 ods. 6 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty udeľuje spoločnosti SULKA, s.r.o. súhlas na to, aby mu za dodaný tovar vystavovala faktúru v elektronickej forme (ďalej aj „elektronická faktúra“). 

 

  1. Elektronická faktúra je v zmysle § 75 ods. 6 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty daňovým dokladom. 

 

  1. Predávajúci sa zaväzuje elektronickú faktúru doručovať kupujúcemu prostredníctvom elektronickej pošty, a to na jeho e-mailovú adresu, ktorú poskytol predávajúcemu. 

 

  1. Kupujúci je povinný neodkladne informovať predávajúceho o akýchkoľvek zmenách, ktoré by mohli mať vplyv na doručovanie elektronických faktúr podľa týchto podmienok, najmä o zmene –mailovej adresy. 

 

  1. Odvolať tento Súhlas môže kupujúci písomným oznámením, doručeným predávajúcemu. 

 

  1. Kupujúci vyhlasuje, že má výlučný prístup k e-mailovej adrese. Predávajúci nezodpovedá za škody vzniknuté v dôsledku úniku údajov z poštovej schránky priradenej k e-mailovej adrese kupujúceho. 

 

  1. Predávajúci nezodpovedá za poškodenie údajov alebo neúplné údaje v prípade, že poškodenie alebo neúplnosť údajov boli spôsobené poruchou na komunikačnej trase pri doručovaní elektronickej faktúry prostredníctvom siete internet.  

 

  1. V prípade nedoručenia elektronickej faktúry sa kupujúci zaväzuje bez zbytočného odkladu informovať predávajúceho o tejto skutočnosti prostredníctvom správy zaslanej na e-mailovú adresu sulka@sulka.sk. V prípade nesplnenia tejto oznamovacej povinnosti kupujúceho nie je predávajúci povinný preukazovať odoslanie takejto faktúry a táto sa považuje za doručenú.

 

IX. Heureka služba Overené zákazníkmi

  1. „Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.“

 

X. Záverečné ustanovenia

  1. Právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené sa riadia príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka. Práva kupujúceho vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane  spotrebiteľa v znení neskorších právnych predpisov zostávajú týmito podmienkami nedotknuté. 

 

  1. Predávajúci ani kupujúci nezodpovedá za oneskorené plnenie svojich záväzkov vyplývajúcich z týchto obchodných podmienok, ak takéto oneskorenie bolo spôsobené „vyššou mocou“ alebo okolnosťami vylučujúcimi zodpovednosť, v takom príde má strana v omeškaní právo na primerané predĺženie lehoty pri plnení svojich záväzkov. 

 

  1. Obchodné podmienky  VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom ich uverejnenia na internetovej stránke predávajúceho. Predávajúci je oprávnený ich kedykoľvek zmeniť. Zmluvné, vzťahy ktoré vznikli pred účinnosťou nových obchodných podmienok, sa riadia obchodnými podmienkami platnými a účinnými do vzniku týchto zmluvných vzťahov. 

 

  1. Prevádzkovateľ servera využíva pre svoje marketingové potreby štatistické služby www.google.com/analytics, ktoré podliehajú obchodným podmienkam uvedenej služby a ochranu získaných údajov zabezpečuje v zmysle platnej európskej legislatívy. 

 

  1. Kupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@sulka.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show&lng=SK Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 €. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 € s DPH. 

 

  1. Na vzťahy neupravené objednávkou a týmito VOP sa vzťahujú príslušné ustanovenia zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov, zákona č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z. z., zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov a zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník. 

 

  1. Na právne vzťahy výslovne neupravené týmito VOP alebo osobitným dojednaním sa použijú príslušné ustanovenia slovenských právnych predpisov. 

 

  1. Ak by akékoľvek ustanovenie podmienok bolo v rozpore s kogentnými ustanoveniami platných a účinných právnych predpisov v Slovenskej republike, tak sa použijú ustanovenia týchto predpisov, čo však nemá́ vplyv na platnosť ostatných ustanovení podmienok, či na platnosť týchto podmienok ako celku. Zmluvné strany výslovne prehlasujú, že ustanovenia podmienok, ktoré sú odchylné od dispozitívnych ustanovení právnych predpisov, sú takto odchylne dojednané vedome a zároveň̌ prehlasujú, že podľa ich dobrej viery a svedomia, nie sú ustanovenia v rozpore s dobrými mravmi, neporušujú verejný poriadok alebo práva týkajúce sa postavenia osôb, vrátane práva na ochranu osobnosti. 

 

  1. Zmluvné strany prehlasujú, že sú si vedomé všetkých následkov vyplývajúcich z týchto podmienok a zmluvy, že ich zmluvná voľnosť nie je ničím obmedzená a že im nie sú známe okolnosti, ktoré by im bránili.

 

Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmenu týchto VOP. Povinnosť písomného oznámenia zmeny VOP je splnená umiestnením na internetovej stránke e-shopu.

Tieto VOP sú platné od 20.12.2022 a plne nahradzujú predchádzajúce VOP. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť VOP aj bez predchádzajúceho upozornenia.

 
 
 
NAVŠTÍVILI STE
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia